Ehdot ja edellytykset

Toimitus ja toimitukset

Toimitamme maailmanlaajuisesti ja tarjoamme monia eri toimitusvaihtoehtoja maasta riippuen.

Voit aina klikata ostoskori-kuvaketta, kun sinulla on jotain ostoskorissa, nähdäksesi toimitusvaihtoehdot ja kustannukset kassalla. Jos maassasi on saatavilla ilmainen toimitusvaihtoehto, se on myös lueteltu siellä. Tällä hetkellä tarjoamme ilmaisen toimituksen tietystä raja-arvosta alkaen asiakkaille Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Toimitusaika

Tilaa ennen klo 12:00 (CET - Keski-Euroopan aikaa), maanantaista perjantaihin, ja tilauksesi lähetetään samana päivänä. Voit nähdä arvioidun toimitusajan kotimaahasi kunkin toimitusvaihtoehdon osalta kassalla.

Arvonlisäveron vähennys

Toimitamme maailmanlaajuisesti FedExin ja DHL Expressin avulla ja vähennämme arvonlisäveron kaikista EU:n ulkopuolisista maista tulevista ostoksista. Varmista vain, että maasi oikeassa yläkulmassa on valittuna, ja hinnat luetellaan ilman arvonlisäveroa, jos maasi on EU:n ulkopuolella (paitsi Norjassa, jossa kaikki arvonlisävero, tullimaksut ja maksut on jo sisällytetty).

Kun tilaat tuotteita meiltä, olet vastuussa siitä, että tuotteet saa tuoda maahasi. Tämä on, jos maassasi on joitain erityisiä rajoituksia, kun on kyse nahkakengistä jne. Jos kohtaamme lähetyskulut meidän puolellamme keskimääräistä suuremmat (esimerkiksi syrjäisille alueille jne.) Pidätämme oikeuden ottaa sinuun yhteyttä ja ilmoittaa sinulle, jos tarvitsemme ylimääräisiä lähetyskuluja paketin lähettämiseen. Tietenkin voit vapaasti peruuttaa tilauksen, jos et hyväksy päivitettyjä toimituskuluja.

Mahdolliset paikalliset alv-, tulli-, vero- ja hallintomaksut jne. voidaan lisätä maasi sääntöjen mukaan. Tästä emme ota mitään vastuuta, mutta jos olet epävarma, lähetä meille sähköpostia, niin voimme kertoa kokemuksistamme aiemmista tilauksista maastasi. Jos kieltäydyt paketista sen jälkeen, kun se on lähetetty meiltä jostain syystä, esimerkiksi jos sinusta tuntuu, että arvonlisävero / tullimaksut ovat liian korkeat, muutit mielesi jne., vähennämme seuraavat paketin kustannukset, kun se palautetaan meille: Lähetyskulut meiltä sinulle, 30 €:n kustannukset hylätystä paketista, lähetyskulut takaisin meille ja käsittelykulut 25 €, kun paketti tulee takaisin. Lähetyskulut ovat todelliset kulut, jotka me maksamme kuljetusyhtiölle, eivät lähetyskulut, jotka veloitamme tavallisesta tilauksesta sinulta asiakkaana (koska ne ovat paljon alhaisemmat verrattuna siihen, mitä me todellisuudessa maksamme).

Toimitusaikamme perustuu rahtiliikkeiden antamiin tietoihin ja toimitusaikoihin, rahtiliikkeiden toimitusprosessissa tapahtuvat viivästykset eivät ole mitään, mitä voimme taata, ettei niitä voi tapahtua, ja toimituksen viivästyminen ei ole syy hylätä pakettia tai lähettää se takaisin ilmaiseksi.

Maksutiedot

Kansainvälisiä tilauksia varten tarjoamme turvallisia maksuja Paypalin ja Adyenin kautta monilla eri vaihtoehdoilla, kuten Visa, Mastercard, American Express, Google Pay, Apple Pay ja monet muut. Luottokorttitietosi eivät koskaan näy meille, ja maksutapahtuma on salattu, jotta voimme varmistaa sinulle asiakkaana mahdollisimman suuren turvallisuuden.

Ruotsissa tarjoamme turvallisia maksuja Klarnan ja Swishin kautta.

Palauttaa

Voit peruuttaa tilauksesi ja palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Jos haluat palauttaa tuotteen, käy tällä sivulla ja rekisteröi palautus: Skolyx-palautusportaali.

Palautusrahdin maksat sinä asiakkaana, jos haluat palauttaa tuotteesi (tuotteesi). Palautamme vain tuotteen arvon, emme rahtikuluja. Harvoissa tapauksissa tuote voi saapua vahingoittuneena rahdinkuljettajan käsittelystä johtuen. Jos näin käy, hyvitämme tietysti rahan tai lähetämme sinulle korvaavan tuotteen veloituksetta.

Jos peruutat tilauksesi ennen kuin se on lähetetty, voimme yrittää pysäyttää sen, luottokortilla / PayPal-tilauksilla maksamme transaktiomaksun prosessorille, sen noin 5% ja nämä vähennetään tilauksestasi, jos peruutat sen ennen sen lähettämistä. Varmista, ettet laita tilauksia läpi, jos et ole varma, että haluat sen lähetettävän sinulle.

Jos tilaat suuria määriä kenkiä vain tarkistaa ja palauttaa koko tilauksen tai yli 70%, veloitamme myös 5% maksun tästä palautussummasta, joka vähennetään palautuksen yhteydessä. Tätä sovelletaan, kun tilaat 3 paria kenkiä tai enemmän ja palautat yli 70 % tilauksesta vaihtamatta kenkiä muihin pareihin. Tämä termi on vain välttääksemme, että jotkut ihmiset tilaavat monta paria, kokeilevat kenkiä ja palauttavat ne sitten, mikä tarkoittaa, että meidän on maksettava paljon kustannuksia merenkulusta ja tapahtumasta. Jos olet huolissasi tai sinulla on kysyttävää tästä, kerro meille etukäteen ennen tilausta. Ainoa syy tähän on välttää menettämästä paljon rahaa muutaman asiakkaan takia, jotka tilaavat suuria määriä kenkiä vain kokeillakseen. Jos emme veloittaisi tästä mitään, muiden asiakkaiden olisi maksettava nämä kustannukset. Jos olet huolissasi mitoituksesta, ota meihin yhteyttä, niin löydämme maksuttoman ratkaisun niin kauan kuin aiot ostaa kengät säilytettäväksi.

Kaikki palautukset on vastaanotettava samassa kunnossa kuin ne on lähetetty, alkuperäispakkauksessa ja alkuperäisessä kunnossa.

Jos tuotteessa on jokin vika tai ongelma jollakin tavalla, sinun on otettava yhteyttä suoraan meihin, kun purat tuotteen pakkauksesta (jotta tiedämme sen myös palautuksen yhteydessä). Tämä myös ENNEN käyttöä, jotta voimme varmistaa, että saamme kengät/tuotteen takaisin upouudessa kunnossa, jotta voimme 1. Korjaamme ongelman ja lähetämme ne takaisin 2. Vaihtaa ne uudella tuotteella. 3. Jos 1&2 ei ole mahdollista, katsomme, onko mahdollista palauttaa tilaus. Sen ei ole mahdollista, että asiakas voi valita näiden välillä, ensimmäinen tavoitteemme on aina toimittaa kuluttajalle tuote, joka on hyvässä kunnossa. Jos saat tuotteen, jossa on jotain, jota pidetään vikana, korjaamme tai vaihdamme ne aina sinulle, sen ei ole mahdollista saada palautusta ja ilmaista palautusta, jos haluat palautusta, sinun on maksettava palautusrahti itse. Teemme vain täyden hyvityksen ja ilmaisen palautuksen, jos emme pysty korjaamaan tai vaihtamaan tuotetta.

Huomaa, että tuotteet on palautettava kulumattomina ja käyttämättöminä. Jos tilaat kenkiä, sovita niitä huolellisesti matolla. Jos saamme palautettua käytettyjä tuotteita, saatat joutua maksamaan uuden tuotteen arvon ja tuotteen arvioidun käyvän arvon välisen erotuksen. Alusvaatteita ei saa palauttaa.

Jos et noudata pakettisi noutopisteestä tai jos rahtiliike ei onnistu toimittamaan tuotetta (he tekevät 3 yritystä) ja tuote lähetetään takaisin, veloitamme 30 € ylimääräisistä kustannuksista, jotka lankeavat meille.

Kenkien osalta meillä on ilmainen koon vaihto Ruotsin, Tanskan ja Norjan sisällä. Jos tilaat Ruotsin ulkopuolelta, emme maksa palautuskuluja.

Ainoa tuote, joka ei kuulu edellä mainittujen ehtojen piiriin, on MTO (Made to order) tai GMTO (Group Made to Order) ja kaiverrettuja tuotteita ostettaessa. Tämä tarkoittaa, että valitset tarkalleen, miltä kenkäsi näyttävät, ja ne valmistetaan mittatilaustyönä sinulle. Tällöin kenkiä ei ole mahdollista palauttaa meille (poikkeuksena GMTO:n koon vaihto). Lähetämme nämä tilaukset tehtaalle, ja sen vuoksi tilausta ei ole mahdollista peruuttaa sen jälkeen, kun tilaus on tehty meille.

Koska MTO-kengät valmistetaan tehtaalla, virheitä voi tapahtua, voi olla, että tietyt yksityiskohdat puuttuvat tai virheitä, jotka pakottavat kengät valmistettavaksi uudelleen. Tehtaan virheistä johtuvat viivästykset on hyväksyttävä MTO-kenkiä tilattaessa. Sitä tapahtuu harvoin, mutta ottaen huomioon hintaluokkamme emme voi tehdä palautuksia tai korvauksia valmistuksen viivästymisen vuoksi. Tilaamalla MTO:n olet tietoinen tästä, etkä tee mitään korvausvaatimuksia meitä kohtaan. Pyrimme tietysti aina valmistamaan MTO:t mahdollisimman nopeasti ja viivästykset ovat hyvin hyvin harvinaisia.

Kaiverrettuja tuotteita ei voi vaihtaa tai palauttaa, koska ne on personoitu. Tarvittaessa suosittelemme tilaamaan tuotteet ensin ilman kaiverrusta, jotta voimme varmistaa, että mitoitus on oikea. Kun tilaus on tehty, se käsitellään suoraan logistiikkajärjestelmässämme. Jos haluat peruuttaa tilauksesi (jos teet sen esimerkiksi vahingossa) jo ennen kuin se on lähetetty varastostamme, vähennämme 5 % tilauksen arvosta maksu- ja hallintokuluja varten, kun teemme palautuksen. Tämä koskee vain, jos tilaus peruutetaan 24 tunnin kuluessa sen tekemisestä, ja koskee vain tilauksia Ruotsin ulkopuolella. jos tilaus viivästyy meiltä ja haluat peruuttaa sen, siitä ei tietenkään peritä maksua. tämän tarkoituksena on vain estää ihmisiä tekemästä suuria tilauksia ja sitten peruuttamasta niitä tunnin sisällä, mikä on erittäin kallista.

Palautuksissa on suositeltavaa käyttää tarjoamiamme palautusetikettejä. Jos päätät lähettää tuotteen muun palvelun, kuten National Postin jne. kautta, on tärkeää, että ilmoitat sen palautukseksi ja viittaat alkuperäiseen lähetykseen. Jos Ruotsin kansallinen posti pyytää meitä kattamaan paketin vastaanottamisesta aiheutuvat kustannukset, sinun on maksettava ne asiakkaana, jos haluat, että vastaanotamme paketin. Läheskään kaikki Postin tarjoamat palvelut eivät sisällä täydellistä toimitusta Ruotsiin, mikä tarkoittaa yleensä sitä, että Posti hoitaa toimituksen Ruotsiin ja veloittaa lisämaksuja. Tämä on yleensä noin 30 USD hallintomaksuja, ja jos et ilmoita lähetystä oikein, siihen saatetaan lisätä myös arvonlisävero ja tulli. Kaikki nämä maksut meidän on vähennettävä palautuksesta tai sinun on maksettava ne palaavana asiakkaana, jos näin käy. Huomaa, että siksi suosittelemme voimakkaasti käyttämään palautusetikettejämme, jotta kaikki menee mahdollisimman sujuvasti.

Tietosuojaa koskevat tiedot

Kun teet tilauksen meille, henkilötietojasi tallennetaan ja käytetään vain pakettisi lähettämiseen ja seurantatietojasi varten. Emme koskaan jaa tietojasi muille yrityksille kuin niille, jotka osallistuvat tuotteiden toimittamiseen (esimerkiksi DHL, PostNord, PayPal jne.)

Tietosuojaseloste - GDPR

MIKÄ ON TÄMÄN SÄÄNNÖN TARKOITUS?
Tämän politiikan tarkoituksena on selittää, miten me (Mode i Europa AB) keräämme, käytämme ja suojaamme kanssamme jakamiasi tietoja. Noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR).

MITÄ TIETOJA KERÄTÄÄN?
Keräämme tietoja, joita tarvitaan pakettien toimittamiseen sinulle. Nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero Sähköpostiosoitetta ja matkapuhelinnumeroa käytetään, jotta voimme lähettää seurantalinkin ja jotta rahtiyhtiö voi tavoittaa sinut, kun se aikoo toimittaa pakettisi.

MITEN KÄYTÄTTE TIETOJA?
Emme kerää enempää tietoja kuin mitä tarvitaan pakettisi toimittamiseen.

KUINKA KAUAN SÄILYTÄTTE TIETOJA?
Ruotsin lain mukaan meidän on säilytettävä tietoja kirjanpitosyistä 7 vuotta. Tiedot, joita käytämme uutiskirjeisiin ja/tai markkinointiin, säilytetään, kunnes pyydät meitä poistamaan ne. Pyynnöstä poistamme uutiskirjeesi/markkinointitietosi.

JAATKO TIETOJANI?
Ei, käytämme tietoja vain itse ja jaamme niitä rahtiliikkeiden kanssa vain silloin, kun se on tarpeen pakettien toimittamista varten.

Meillä on rutiinit, joilla varmistamme, että tietosi säilytetään turvallisesti ja että noudatamme Ruotsin sääntöjä.

MISSÄ SÄILYTÄTTE TIETOJANI?
Tietojamme säilytetään Ruotsissa sijaitsevilla palvelimilla.

MITKÄ OVAT OIKEUTENI?
Tiedonsaantioikeus: Voit pyytää meiltä kopion säilyttämistämme tiedoista.

Oikeudet tietojen korjaamiseen ja poistamiseen: Haluamme aina saada oikeat tiedot, ja voit ottaa meihin yhteyttä saadaksesi tietojasi korjatuksi tai poistetuksi.

Oikeudet opt-in-listan muuttamiseen: Voit aina halutessasi ottaa meihin yhteyttä, jos haluat tulla poistetuksi uutiskirjelistaltamme. Uutiskirjeidemme alareunassa on myös aina peruutuslinkki.

Jos sinulla on kysyttävää tai toiveita käytännöistämme, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen ktj@skolyx.se.

COOKIES
Käytämme coockies-tunnisteita tunnistamaan sinut asiakkaana ainutlaatuisena mutta nimettömänä kävijänä. Tämä on vain helpottaaksemme sinua asiakkaana ja tallentaaksemme ostoskorisi tulevia käyntejä varten.

MUUT
Skolyx on oikeus muuttaa kaikkia tietoja, mukaan lukien hinnat, tekniset tiedot ja tiedot, jos on tapahtunut virhe.

Olemme tietoisia siitä, että verkkokauppa on hyvin erilainen riippuen sijainnista ja maasta, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin osoitteeseen ktj@skolyx.se, jos sinulla on kysyttävää.

Olemme täällä auttaaksemme sinua ja odotamme todella innolla, että voimme palvella sinua kaikin mahdollisin tavoin.