Usein kysytyt kysymykset
Mikä on toimituskustannus ja toimitusaika kotimaahani?
Kun olet lisännyt jotain ostoskoriin - siirry kassalle nähdäksesi maasi käytettävissä olevat kuljetusliikkeet ja kustannukset sekä ilmaisen toimituksen kynnysarvon (jos mahdollista) ja toimitusajan.
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Jos tilaus on käsitelty oikein, saat aina tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä rekisteröityyn sähköpostiisi. Tarkista sähköpostiohjelmasi roskapostikansio, joskus sähköposti päätyy sinne. On myös mahdollista, että olet kirjoittanut sähköpostiviestin väärin, jos epäilet, että näin on, ota yhteyttä osoitteeseen ktj@skolyx.se, niin autamme sinua..
Mikä on tilanne joululahjojen tilaamisessa?
Voit muuttaa/palauttaa tuotteita 7. tammikuuta 2026 asti. Huomaathan, että henkilökohtaisesti kaiverrettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa.
Toimitusajat näkyvät ehtosivullamme, lisää 2-3 päivää määränpäähäsi oikeaan toimitusaikaan, jotta voit olla varma, että ne saapuvat ajoissa jouluksi (jos kuljetusyhtiö pitää aikataulunsa). HUOMAUTUS: Henkilökohtaisten kaiverrusten osalta lisää vielä 5 päivää, jotta voit olla varma, että ne saapuvat ajoissa.
Mitä ehtoja sovelletaan Black Friday -myynnissä?
10 € (10 € ilman alv:tä) palautusmaksu jokaisesta palautetusta kenkäparista, joka kuuluu Black Friday -luokkaan (pois lukien ruotsalaiset asiakkaat). Vähennetään palautuksesta. Ei kustannuksia, jos vaihdetaan eri kokoon. Palautus tai vaihto on tehtävä 14 päivän kuluessa toimituksesta kyseiseen kategoriaan kuuluvien tuotteiden osalta (ei siis pidentynyt joulun aikana).
Haluaisin tehdä palautuksen, miten toimin?
Voit palauttaa tai vaihtaa koko tilauksesi tai osan siitä 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteesi. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, käy tällä sivulla ja rekisteröi palautus. .
Tarjoamme myös palautustarroja omakustannushintaan tarvike- / palautustarraosastollamme. Suosittelemme käyttämään tätä, kun palautat/vaihdat EU:n ulkopuolelta, koska tämä palvelu sisältää kaikki tullimaksut palautuksen yhteydessä. Jos valitset oman palautustapasi, olet vastuussa siitä, että paketti saapuu meille ilman arvonlisäveroa, tullia tai rahdinkuljettajan hallinnollisia maksuja. Jos näin on, meidän on veloitettava se (palautuksista) tai vähennettävä se palautussummastasi..
Palautuksen toimituskulut katat sinä, mahdollisten vaihtotuotteiden toimituskulut katamme me. .
Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?
Kansainvälisille asiakkaille tarjoamme turvallisia maksuja PayPalin kautta tai Adyenin kautta Visa, Mastercard, American Express ja useita muita paikallisia maksuvaihtoehtoja .. Luottokorttitietosi eivät koskaan näy meille, ja maksutapahtuma on salattu, jotta varmistetaan mahdollisimman suuri turvallisuus sinulle asiakkaana..
Ruotsissa ja Norjassa tarjoamme turvallisia maksuja Klarnan ja Swishin kautta.
Asun EU:n ulkopuolella, miten poistan arvonlisäveron?
Jos maasi on esivalittu oikeassa yläkulmassa, valuutanvalitsimessa lippukuvakkeella ja se ei ole EU:n tai Norjan jäsen, hinnat ilmoitetaan automaattisesti ilman arvonlisäveroa.
Jos haluat vertailla arvonlisäveron kanssa ja ilman arvonlisäveroa - valitse maa EU:n sisällä tai EU:n ulkopuolella nähdäksesi eron. (Vertaa esimerkiksi Espanjaa ja Sveitsiä).
Voinko saada paketin toimitettua muuhun kuin omaan osoitteeseeni?
Ehdottomasti, kirjoitat vain nimen ja osoitteen henkilölle, jonka haluat vastaanottaa sen, mutta omat tietosi maksutietoihin.
Minulla on ongelmia maksaa PayPalilla / korttimaksulla tai muulla maksutavalla?
Tarjoamme useita eri maksuvaihtoehtoja, jos jokin maksuvaihtoehdoista ei toimi, se voi johtua pankkisi erilaisista paikallisista turvatoimista. Jos esimerkiksi PayPal ei toimi, yritä maksaa kortilla Adyenin tai jonkin muun paikallisen maksuvaihtoehdon kautta.
Jos tarvitset apua, olemme aina valmiita auttamaan sinua, ota yhteyttä osoitteeseen ktj@skolyx.se, niin autamme mielellämme.
Mitä teen, jos tuote on vahingoittunut toimitettaessa?
Jos saat tuotteen, joka on vahingoittunut tai väärä, me tietenkin vastaamme palautuskustannuksista ja lähetämme sinulle uuden/korrektin tuotteen takaisin. Huomaa, että korjaamme tai vaihdamme aina tuotteita, joissa on jokin ongelma, sen ei ole mahdollista vaatia palautusta jonkin ongelman vuoksi, ensimmäinen tavoitteemme on aina toimittaa hyvä tuote, jonka olet tilannut. Jos haluat tehdä valituksen viallisesta tuotteesta, mene palautusportaaliin ja rekisteröi se.
Klikkaa tästä päästäksesi palautusportaaliin.
Mitä valuuttaa käytät?
Maasi valuutta näkyy oikeassa yläkulmassa, jos napsautat lippukuvaketta. Tarjoamme maksuja euroina, USD:nä, SEK:nä, DKK:na, NOK:na ja pian myös GBP:nä.
Huomaa, että valuutan muuntaminen ei tapahdu maasi valuutan perusteella, joten jos maasi valuutta on EUR, saat laskun EUR:na. Meidän puoleltamme ei tehdä valuutan muuntamista valitusta valuutasta.
Voitteko kirjoittaa tilauksen arvon tullin välttämiseksi?
Ilmoitamme aina tilauksen todellisen arvon, emmekä kirjoita mitään arvoa alaspäin tullien välttämiseksi jne. Tämä johtuu monista syistä, esimerkiksi ongelmatilanteissa, esimerkiksi paketin katoamisen yhteydessä, voi syntyä paljon ongelmia, jos et ole kirjannut oikeaa tilausarvoa. Ja me Skolyxissa noudatamme aina määräyksiä emmekä tee oikoteitä, olipa kyse sitten tuotteiden laadusta, toimittajiemme työympäristöstä, asioiden oikeasta rekisteröinnistä ja niin edelleen.
Mahdolliset paikalliset alv-, tulli-, vero-, hallintomaksut jne. maksut voidaan lisätä maasi sääntöjen mukaan. Tästä emme ota vastuuta, jos olet epävarma, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen ktj@skolyx.se, niin voimme kertoa aiemmista kokemuksistamme aiemmista tilauksista maastasi.
Miksi en voi tilata tiettyjä tuotteita?
Joitakin myymiämme tuotteita, kuten kaasupulloja, ei voi lähettää lentorahtina, koska ne sisältävät syttyviä aineita. Siksi olemme estäneet näiden tuotteiden ostamisen maihin, joihin emme voi lähettää näitä tuotteita.
Mistä löydän palautusosoitteen?
Kun olet rekisteröinyt palautuksen/vaihdon palautusportaalissamme, saat kaikki tiedot, joita tarvitset palautuksen lähettämiseen meille.